nedeľa, decembra 09, 2012

Pri vode








6 komentárov:

mia povedal(a)...

to ste dnes mali také krásne bezoblačné počasie? U nás bolo sivo a veterno.
Tá druhá fotka vyzerá ako od mora :)

w-abt povedal(a)...

Počasie bolo výborné, jemne mrazivo a v závetrí ani nefúkalo :)

Anonymný povedal(a)...

Pre Mia: Keby si si trošku naštudovala, aké pozadia sú vhodné pre fotoblogy, tak by si zistila, že toto sú práve odporúčané farby.

w-abt povedal(a)...

Pre Anonymného:
Musím uviesť na pravú mieru, Mia sa v prvom komentári vyjadrovala k inému farebnému usporiadaniu, ktoré som tu mal - všetky pozadia boli čierne a písmo biele. Mne sa to čierne pozdávalo, ale možno by som s ním dlho nevydržal :) Zmenil som to takto sivo na základe jej podnetu.

mia povedal(a)...

Je mi ľúto, ak som sa dotkla estetického cítenia niekoho. Môj komentár bol pôvodne k úplne čiernemu blogu s kontrastným bielym písmom a bolo mi ľúto, že tak pekné čiernobiele fotky sa v tom kontraste strácajú, lebo tá čierna bola natoľko dominantná, že ju človek vnímal viac, ako samotné fotky.Áno, mohla by som si mnoho vecí preštudovať, ale ja sa v prvom rade riadim svojim (po)citom a ten ma doteraz nikdy nesklamal :)
Vyjadrila som len svoj pocit, svoj prvotný dojem, ale nikoho nikdy nenútim meniť veci podľa mojich dojmov. Rozmýšľanie a rozhodovanie je vždy na autorovi.

mia povedal(a)...

Aby som potvrdila svoj komentár, sama volím pre svoje fotky príjemné a nevtieravé pozadie http://photo-hry.blogspot.sk/