streda, mája 23, 2007

No. 1629397

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

...čiernobiela fotografia.. akoby prispôsobené dobe, v ktorej aktívne žil tento pekný kúsok minulosti a zašlých čias... :)

aj ja mám doma taký ,,pamätník", len je uspôsobený pre výkon inej funkcie - aj okrasnej zároveň...

Anonymný povedal(a)...

mia, môj názor na čierno-bielu fotografiu je trochu iný ako píšeš v prvej vete, je to síce jedna z možností, ale podstatný rozdiel je vo vyjadrovacích prostriedkoch čb a farebnej fotografii, preto len vyjadrenie "času" mne pripadá dosť samoúčelné. Prečo som to teda tu použil? Možno preto, že aj tak je tá fotka dosť škaredá..... a mala mať iba informačnú hodnotu k článku p stroji...

palculienka povedal(a)...

moja babka mala takù istù, uff ale si ma vràtil v case

w-abt povedal(a)...

palculienka, babky môže byť aj mladé... relatívne. Dúfam, že sa ti príjemne cestovalo.