piatok, apríla 06, 2007

Odvrátená strana

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

táto odvrátená strana je pekná a čistá, takmer nelíšiaca sa od pohľadu na samotný kvietok zvrchu...
iné a zväčša nie príliš pekné bývajú tie odvrátené strany niektorých ľudských jedincov..

w-abt povedal(a)...

mia, tvoje hodnotenie v prvej vete mi je blízke..

k druhej: ľudí reprezentuje tvár... povedal by som ako oponent.

Anonymný povedal(a)...

wabt..aj na prvý pohľad milá usmievajúca sa tvár dokáže ukrývať peknú kôpku zloby ukrytú vo vnútri..

ale máš pravdu, zväčša to tak nefunguje.. je to skôr výnimka :)

w-abt povedal(a)...

mia, opäť, s prvou vetou súhlasím.. ja som tú tvár myslel naozaj fyzicky, ty to prenášaš do sféry duchovnej.

S druhou vetou ako oponent nemôžem súhlasiť. to sa podľa mňa nedá kvantifikovať, je to individuálne a každý to hodnotí podľa svojich skúseností..

Silviah povedal(a)...

To bolo trošku tvrdé (aj keď pekne zaobalené), wabt. No máš pravdu.